Blog Spark Media

Niejeden z pracowników działu marketingu zadaje sobie pytanie, w jaki sposób można szybko, skutecznie i najlepiej niewielkim kosztem dotrzeć do potencjalnego klienta. Jednym z narzędzi, do których najlepiej pasuje ten opis, jest mailing, czyli masowo wysyłane promocyjne wiadomości e-mail. Jednak bez pomocy odpowiedniego programu do ich obsługi ciężko o dobre efekty. Dlatego też właśnie z myślą o wsparciu naszych klientów w zarządzaniu wysyłką
e-maili stworzyliśmy Sparkmailing. Ale dlaczego w ogóle warto zainwestować w mailingi?

TRAFIAJ DO CELU

Przede wszystkim dlatego, że są one kierowane do odbiorcy, który świadomie i dobrowolnie zgadza się na ich otrzymywanie. Dzieje się tak w momencie, gdy np. zapisuje się on na listę newsletterową lub wypełnia odpowiedni formularz kontaktowy. Jest to o tyle ważne, że postrzeganie takiej reklamy jest zupełnie inne niż takiej, na działanie której jesteśmy mimowolnie wystawiani każdego dnia. Przywołajmy sytuacje, z która niejednokrotnie każdy z nas miał do czynienia. Ile to już razy, spiesząc się na jakieś spotkanie, czy do pracy, byliśmy „atakowani” przez osoby rozdające ulotki. Krótki rzut oka na nie i jedyne o czym myśleliśmy, to gdzie znajduje się najbliższy koszt na śmieci.Opisując działania mailingów można przywołać osobę, która przymierza się np. do kupna profesjonalnego aparatu. Nie tylko przegląda fora, czyta artykuły, ale także zostawia swój adres e-mail na stronach wielu sklepów internetowych oferujących sprzet fotograficzny. Nastepnie z zaciekawieniem czeka na promocyjne oferty, które pojawią sie na jego skrzynce. On tej reklamy pożąda!

prezent

Pobrano z http://sum.al/Acp7

MONITORUJ

Kolejną, bardzo ważną cechą mailingów jest to, że z pomocą odpowiednich narzędzi można bardzo dokładnie monitorować statystyki dotyczace ich skuteczności. Sparkmailing przedstawia na wykresach m.in. liczbę dostarczonych maili, procentowy udział otwartych wiadomości czy anulowanych subskrypcji. Daje to wymierny wgląd w to, czy reklama spełnia swoją rolę, czy też wymaga poprawek. Wyobraźmy sobie sytuację, gdy firma planująca wprowadzenie na rynek nowego produktu rozsyła mailingi oznajmiające jego nadejście. Dzięki Sparkmailingowi można np. sprawdzić, którzy użytkownicy najczęściej klikają w nasze mailingi. Jest to bardzo cenna informacja, gdyż pozwala z dużą dozą prawdopodobieństwa stwierdzić, że najchetniej klikający użytkownicy przerodzą sie w przyszłości w naszych klientów. Jak takie możliwości wglądu w statystyki mają się do monitorowania skuteczności chociażby reklamy billboardowej, czy wspomnianej wczesniej ulotki, nie trzeba wspominać. Sparkmailing daje nam do ręki twarde dane, na podstawie których możemy podejmowac trafne decyzje.

statystyki

Pobrano z http://sum.al/LgDZ

MYŚL EKONOMICZNIE

Któż z nas nie ceni swojego czasu? Czyż nie lepiej przeznaczyc go na coś, co sprawi nam prawdziwą przyjemnośc? Korzystanie ze Sparkmailingu pozwoli na zaoszczędzenie sporej ilości czasu, chociażby dzięki możliwości stworzenia nieograniczonej liczby szablonów wiadomości. Możemy podzielic je np. ze względu na grupę odbiorców, do której chcemy je wysyłać (klienci indywidualni i hurtowi, pracownicy firmy), czy treść (np. mailingi świąteczne, szablony dla promocji ze sklepu internetowego, itd.). Dzięki temu tworzenie mailingu w przyszłości ograniczy się jedynie do wprowadzenia odpowiedniej treści.

stempel

Pobrano z http://sum.al/UoAs

Połączenie zalet płynących z e-mail marketingu i możliwości profesjonalnego oprogramowania, jakim jest Sparkmailng, dają użytkownikowi potężne narzędzie do pomnażania swoich zysków. Jeśli jesteś zainteresowany tym, jak działa nasza aplikacja, pobierz krótką prezentacje na jej temat.

Skontaktuj się ze SPARK MEDIA