Blog Spark Media

Jak ułatwić sobie pracę dzięki aplikacji dedykowanej od Spark Media

0

Czy zastanawiałeś się kiedyś ile powtarzalnych, rutynowych rzeczy robisz w ciągu miesiąca? Czy nie chciałeś się od tego uwolnić, mając nieco więcej czasu na ważniejsze, ciekawsze, bardzie ambitne zadania? Jeżeli tak, to aplikacja dedykowana jest prawdopodobnie tym, czego potrzebujesz od zaraz!

 więcej

Bezpieczeństwo aplikacji internetowych – szybki poradnik marketera

0

Zamawiając aplikację lub stronę internetową, pracownicy działu marketingu głównie skupiają się na treści, funkcjonalności i wyglądzie gotowego produktu. Pozostałe kwestie techniczne m. in. bezpieczeństwo aplikacji naturalnie schodzą na dalszy plan, będąc częścią know-how agencji, o których albo rozmawia się mało, albo wcale. Mając na uwadze fakt, iż często z tego typu aplikacjami powiązane są bazy danych, zawierające dane osobowe lub inne wrażliwe informacje (np. zestawienia handlowe), poświęcenie krótkiego spotkania lub minimalna wiedza na temat aspektów związanych z bezpieczeństwem naszym zdaniem jest niezbędna.

 więcej

Aktualizacja serwisu firmowego – 10 pytań do działu marketingu

0

Czasami aktualizacja strony www w firmie może być przyjemnym zajęciem! Nie musisz się znać na technologicznych zawiłościach konstruowania stron www (zostaw to spark media). Wystarczy, że przed rozpoczęciem prac, odpowiesz sobie na 10 poniższych pytań, a wszystko stanie się prostsze i bardziej poukładane.

 więcej

Jak przyśpieszyć prace nad logo

0

Prace nad logo potrafią zmęczyć każdego marketera. Logotyp jest wizualną esencją marki i powinien być nie tylko rozpoznawalny ale również kojarzyć się z wartościami marki, za którą stoi. Praca nad logo nie należy więc do łatwych i w związku z tym potrafi się znacznie przedłużyć. Poniżej prezentujemy kilka porad jak możesz przyśpieszyć prace nad brandingiem. Zostały one podzielone na dwie części: pierwsza dotyczy Ciebie i Twojej roli w tworzeniu znaku jako marketingowca, a druga dotyczy agencji reklamowej z którą będziesz współpracował.

 więcej

Jak przyśpieszyć prace nad reklamą prasową

0

Przyśpiesz prace copywriterskie i graficzne. Odpowiedz sobie na poniższe pytania, a Twoja reklama prasowa zostanie zrobiona szybciej, a jej działanie będzie bardziej skuteczne.

 więcej

Jak przyśpieszyć prace nad katalogiem lub raportem?

0

Kluczem do szybkiego zakończenia prac nad katalogiem jest ustalenie z góry, kto odpowiada za poszczególne części prac: klient czy agencja. Katalog firmowy to projekt, w którym wyróżniamy dwie części: merytoryczną (teksty, logotypy, czasami zdjęcia) oraz koncept i oprawę graficzną. Przygotowanie i jakość materiałów powstałych na tych dwóch etapach mają bezpośredni wpływ na kształt publikacji. Dobrze więc wiedzieć jak zabrać się za taki projekt nie popełniając błędów już na początku prac.

 więcej

Skontaktuj się ze SPARK MEDIA