Blog Spark Media

Design i elementy graficzne LP, które zwiększają konwersję.

0

Jedną z oczywistych, aczkolwiek gołym okiem nie widocznych praktyk wpływających na konwersję jest oczywiście SEO. SEO to nic innego jak optymalizowanie serwisu internetowego pod kontem wyszukiwarek internetowych. Kolejną rzeczą jest wykorzystywanie słów kluczowych w treści merytorycznej strony, szczególnie w nagłówkach. Ale istnieją pewne praktyki i zasady, które mówią o tym, jak powinien być przygotowany Landing Page pod kątem graficznym by zwiększyć współczynnik konwersji i właśnie o tym opowiemy dzisiaj :)

 więcej

Zakupy Google – jak wykorzystać?

0

Jedno z ciekawszych i bardzo funkcjonalnych narzędzi do reklamowania produktów sklepów internetowych są Zakupy Google. Pozwalają one, potencjalnym klientom, szybko i łatwo odnaleźć Twoje produkty w sieci. więcej

Wygrany konkurs dla marki Corner – rendery i opakowanie

0

Z końcem października minionego roku agencja SPARK MEDIA została zaproszona do konkursu na projekt opakowania rożka Corner firmy Augusto. W konkursie udział wzięło 9 agencji reklamowych z całej Polski.

 więcej

Social Media – skuteczne kampanie Facebook

0

Kampanie reklamowe na Facebook’u to bardzo popularna forma komunikacji, zwłaszcza jeśli nasza grupa docelowa jest w wieku do 35 roku życia. Obecnie Facebook króluje wśród portali społecznościowych. Średnio młodzi ludzie spędzają około 20 minut dziennie przeglądając tablicę na Facebook’u, a ponad godzinę korzystając z różnych aplikacji towarzyszących temu portalowi społecznościowemu.

 więcej

Kampanie AdWords – skuteczność i optymalizacja

0

Kolejnym krokiem zaraz po ustawieniu kampanii jest jej optymalizacja. Już po pierwszym tygodniu trwania kampanii jesteśmy w stanie zauważyć pewnie zależne, które wpływają na jej skuteczność, bądź też nie. Warto jest wtedy przeprowadzić optymalizacje w celu zwiększenia skuteczności kampanii.

 więcej

Jak przygotować się do kampanii internetowej ?

0

 

Zastanawiasz się nad dodatkową reklamą dla swojej firmy? Chciałbyś wzmocnić wizerunek i zastanawiasz się jak to zrobić ? Chętnie opowiemy Ci o możliwościach reklamy w internecie.

Jedno z mądrych powiedzeń głosi, aby każdą pojedynczą reklamę traktować jako część większej kampanii. Pewnie zastanawiasz się dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta: każda jedna reklama skierowana jest do konkretnej grupy docelowej, niesie ze sobą komunikat, sposób komunikacji, jest przekazana konkretnym kanałem komunikacyjnym. więcej

Słowniczek pojęć przydatnych przy kampaniach efektywnościowych

0

Co powinieneś wiedzieć o skutecznych kampaniach efektywnościowych?

Kampanie afiliacyjne, czyli efektywnościowe to działania reklamowe w internecie rozliczane na podstawie wygenerowanych efektów. Celem takiej kampanii jest osiągnięcie konkretnej akcji przez użytkownika, np. kliknięcie, wejście na stronę, wypełnienie formularza, dokonanie zakupu. Reklamodawca płaci za określoną akcję użytkownika, a nie jak przy kampaniach display – za 1000 wyświetleń (CPM), których skuteczności nie jesteśmy w stanie zmierzyć.

 więcej

Testy A/B w email marketingu

0

Testy A/B są powszechnie stosowanym narzędzie przy wysyłanych kampaniach email marketingowych. To idealne rozwiązanie by zoptymalizować swoje kampanie mailingowe. Testy A/B są bardzo proste zarówno do tworzenia jak i do analizowania. Na czym to tak właściwie polega? Odbiorcy naszych mailingów otrzymują dwie różne wersje tej samej wiadomości. To pozwala na sprawdzenie jakie elementy wiadomości mają większą skuteczność.

 więcej

CASE STUDY: Logo Kaptan Food

0

Tworzenie logotypu dla nowej marki nie jest wbrew pozorom łatwym zadaniem. Logotyp na etapie, kiedy marka jest już rozpoznawalna na rynku zaczyna nosić w sobie zakodowane przez odbiorców znaczenia i skojarzenia. Stworzenie logotypu, z którym marka będzie się identyfikować przez lata to odpowiedzialne zadanie.

 więcej

Najważniejsze aspekty Content Marketingu

0

Dzisiejsze media przesycone są materiałami reklamowymi, które internauci sprawnie blokują dzięki programom komputerowym bądź specjalnym wtyczkom. Na większość typowych reklam (telewizja, prasa, internet) odbiorcy zupełnie nie reagują. Dlatego też, marketingowcy poszukują nowych sposobów dotarcia do odbiorcy.

 więcej

CASE STUDY na przykładzie serwisu Eres Medical – 28 dni na nowoczesną stronę internetową z RWD

0

Cel

1. Przedstawienie produktów i oferty firmy w intuicyjny sposób.
2. Ułatwienie kontaktu na linii klient – firma.
3. Praktyczna funkcja przydzielania regionów przedstawicielom handlowym z poziomu panelu administracyjnego (back office).
4. Wykonanie strony do dnia rozpoczęcia Targów ( 38 dni roboczych).

 więcej

Jaki sklep internetowy wybrać? – 3 najpopularniejsze platformy pod lupą SPARK MEDIA

0

SPARK MEDIA pomoże Ci stworzyć Twój sklep internetowy i doradzi, jakie funkcjonalności użyć oraz które oprogramowanie wybrać. Tworząc sklepy internetowe dla rożnych branż, zawsze kierujemy się indywidualnym potrzebami klienta.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze platformy służącej do prowadzenia sklepu?

 więcej

Kilka sposobów na nowoczesny Trade Marketing

0

W zakresie Trade Marketing, SPARK MEDIA wspiera dział sprzedaży proponując działania skutkujące wzrostem sprzedaży oraz utrzymaniem lub polepszeniem komunikacji działu sprzedaży z kanałem dystrybucji. Umożliwia to osiągnięcie ustalonych na początku pracy celów oraz znacznej poprawy relacji na poziomie wielu kanałów.

 więcej

Nowe oprogramowanie – Ceneo Partner

0

Nasze oprogramowanie Ceneo Partner zostało stworzone z myślą o producentach, którzy pragną aby ich informacje o produktach prezentowały się w jak najlepszej odsłonie.

Jeśli jesteś producentem i korzystasz z usług ceneo.pl zapewne wiesz, że dostarczając informacje na temat swojego produktu portal umieszcza je w sposób automatyczny, nie edytując treści ani wyglądu.  więcej

Kilka typów aplikacji mobilnych, które sprawdzą się w Twojej firmie

0

Era mobilna trwa już od pewnego czasu i na dobre zagościła zarówno w głowach zwykłych użytkowników, jak i w świadomości ludzi biznesu. Trend polegający na „przechodzeniu” z urządzeń stacjonarnych na przenośne jest wyraźny i z biegiem czasu będzie jeszcze bardziej nasilał się w kierunku rynku mobile. Mimo że mając na uwadze ten nurt wiele firm decyduje się na tworzenie różnych aplikacji mobilnych, to wciąż nierzadko zdarza się tak, że właściciele firm, dyrektorzy marketingu i inne osoby decyzyjne zdają się nie widzieć sensu w inwestowaniu środków na ten cel.  więcej

REBRANDING krok po kroku

0

Przedstawiamy kolejną część z cyklu o REBRANDINGU. Tym razem uwagę skupiamy szczególnie na etapach realizacji całego przedsięwzięcia. Jednak nie zapominajmy, że jak każdy proces musiał mieć swoje przyczyny. Potrzeby i przesłanki do jego przeprowadzenia także są istotne do lepszego zrozumienia marki.

Jak już wiemy z poprzedniego artykułu rebranding marki jest bardziej zdecydowanym przedsięwzięciem niż lifting marki. Implikuje on zmiany nie tylko w zakresie wizualnym ale przede wszystkim w strategicznym i biznesowym.

Decydując się na zmianę wizerunku firmy należy wziąć pod uwagę kilka ważnych przesłanek.

 więcej

Kluczowe aspekty prowadzenia firmowego fanpage’a

0

Wbrew pozorom administrowanie firmowego profilu na Facebooku nie jest prostą sprawą. Na rynku aż roi się od fanpage’y prowadzonych bez pomysłu, z przymusu (polecenie służbowe „góry”), czy takich, których aktywność zakończyła się po kilku wstępnych postach. Co zrobić, by uniknąć powyższych sytuacji? Na to pytanie chciałbym odpowiedzieć w 5 punktach, które stanowią podstawę, bez której bardzo trudno o zadowalające efekty.

 więcej

Zalety email marketingu

0

Email marketing stał się jednym z głównych narzędzi stosowanych przez firmy w swoich działaniach marketingowych. Wynika to przede wszystkim z wielu zalet jakimi cechuje się ta forma marketingu.

Tani

Celem każdego przedsiębiorstwa jest maksymalizacja zysków. Głównym czynnikiem mającym wpływ na wyboru sposobu działań marketingowych jest ich koszt. Wiadomości wysyłane za pomocą email marketingu nie wymagają dużych nakładów finansowych, opłaty związane są wyłącznie z systemem z którego korzystasz. Niewątpliwie email marketing należy do najtańszych metod marketingu.

 więcej

O 5 trendach wśród użytkowników internetu, które musisz wykorzystać!

0

Oczywistym jest, że z biegiem czasu, pojawieniem się coraz to bardziej zaawansowanych nowinek technologicznych, zmieniającym się trybem życia, wśród naszych potencjalnych klientów rodzą się nowe potrzeby, trendy. Trzymający rękę na pulsie marketingowcy potrafią je w świetny sposób wykorzystać. Dobrze zdiagnozowane potrzeby, to jeden z najważniejszych elementów przemyślanego i skutecznego planu zwiększania udziału na rynku, a co za tym idzie wzrostu zysków. W poniższym artykule chcielibyśmy skupić się najważniejszych trendach, które da się zauważyć wśród użytkowników internetu oraz na potencjalnych rozwiązaniach pozwalających wykorzystać te tendencje i przekuć je na zyski.

 więcej

Przemyślany rebranding

0

Zacznijmy od początku, otóż każda firma w momencie swojego założenia powinna posiadać unikalną nazwę, slogan (claim), logo. Wszystkie te elementy tworzą Markę (Brand). Ale to jeszcze nie wszystko, ponieważ jest to pojęcie rozszerzone o wszystko to z czym kojarzy się klientowi Twoja firma i jej usługi. Jest to swoisty myślowy skrót, który jest zapamiętywany przez klientów i niesie ze sobą pewne odczucia w stosunku do Twojej firmy i oferowanych przez nią usług. Poprzez wizerunek pokazujesz Klientowi jaki jesteś, a dokładnie jakie cenisz wartości i jakie gwarancje możesz zapewnić w stosunku do Twoich produktów i usług.
 więcej

Sposób na skuteczny mailing? Sparkmailing!

0

Niejeden z pracowników działu marketingu zadaje sobie pytanie, w jaki sposób można szybko, skutecznie i najlepiej niewielkim kosztem dotrzeć do potencjalnego klienta. Jednym z narzędzi, do których najlepiej pasuje ten opis, jest mailing, czyli masowo wysyłane promocyjne wiadomości e-mail. Jednak bez pomocy odpowiedniego programu do ich obsługi ciężko o dobre efekty. Dlatego też właśnie z myślą o wsparciu naszych klientów w zarządzaniu wysyłką
e-maili stworzyliśmy Sparkmailing. Ale dlaczego w ogóle warto zainwestować w mailingi?

 więcej

Google nie będzie wyświetlać Twojej strony, chyba że…

0

Firma Google opublikowała rozwiązanie dla błędnych przekierowań w mobilnych wyszukiwaniach. Sytuacja taka ma miejsce, gdy strona wyświetlona w wynikach wyszukiwania nie jest prawidłowo skonfigurowana do obsłużenia zapytania ze smartfonów. W takim przypadku użytkownik zamiast przejść na pożądaną stronę przekierowywany jest na stronę główną serwisu. więcej

SparkCloud – zawsze aktualne dane w jednym miejscu

0

SparkCloud to nowe oprogramowanie i usługa w portfolio Agencji Reklamowej Spark Media. Przeznaczone jest głównie dla firm posiadających rozproszone działy marketingu i sieci sprzedażowe. Pozwala ono na synchronizację i współdzielenie plików „w chmurze” pomiędzy wszystkimi zalogowanymi lub wybranymi użytkownikami. Dzięki temu, ważne pliki firmowe są dostępne zawsze na czas, z każdego miejsca na świecie i na każdym urządzeniu. 
 więcej

RWD – z czym to się je?

0

Coraz częściej przy okazji projektowania stron internetowych słyszy się o RWD. Skrót ten wywodzi się z angielskiego terminu Responsive Web Design, co na nasz rodzimy język tłumaczy się jako „responsywność”. Podejście to odnosi się do takiego projektowania stron, żeby poprawnie wyświetlały się one na różnych urządzeniach – tych z najmniejszym ekranem (smartfony), z trochę większym (tablet) i największym (komputery stacjonarne i laptopy). Aby to osiągnąć niektóre elementy na różnych wielkościach ekranu muszą być wyświetlane w inny sposób: zmienia się ich ułożenie, inaczej wygląda główne menu serwisu, tekst zostaje dopasowany do szerokości wyświetlacza itd. Takie projektowanie stron zostało wymuszone przez trend, jaki można zaobserwować od pewnego czasu – coraz więcej użytkowników do korzystania z internetu używa urządzeń mobilnych takich jak telefony komórkowe, czy tablety. budując serwis „po staremu” nie będzie on niestety dostosowany do tych urządzeń, co skutecznie zniechęci tę grupę użytkowników do korzystania z niego.

 więcej

„Przekaż 2% – pomożesz dwa razy więcej” – kampania społeczna Caritas

0

2 lutego 2014 roku rozpoczęła się kampania społeczna pod hasłem Przekaż 2% – pomożesz dwa razy więcej. Za kreację odpowiada Agencja Reklamowa Spark Media, a Klientem jest organizacja Caritas Archidiecezji Lubelskiej.
 więcej

Dedykowana aplikacja konkursowa na Facebooku – sekret udanego konkursu?

0

Jeszcze kilka miesięcy temu, do zorganizowania konkursu Facebook wymagał użycia specjalnie napisanych aplikacji dedykowanych. Obecnie regulamin serwisu zezwala na przeprowadzanie tej formy promocji także na tablicy fanpage’a. Nasi klienci często zwracają się do nas z pytaniem, które z tych rozwiązań będzie dla nich bardziej korzystne. Do przeprowadzania szybkich konkursów, typu „kto pierwszy, ten lepszy” w zupełności wystarczy facebookowa tablica. Dla konkursów trwających kilka dni, a także tych, w których bierze kilkadziesiąt (lub więcej) osób zdecydowanie bardziej wskazana jest aplikacja konkursowa. Nie dość, że za jej pomocą o wiele łatwiej jest administrować konkurs, to pozwala ona w krótkim czasie wypromować fanpage i pozyskać nowych fanów, przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym. Co nie mniej ważne aplikacja konkursowa pozwala w prosty sposób stworzyć bazę potencjalnych klientów (chociażby wymagając od każdego uczestnika udostępnienia swojego adresu e-mail, na który później możemy wysyłać mailingi promocyjne). więcej

7 złotych zasad content marketingu

0

Pisanie tekstów oraz idea content marketing -u to jeden z najsilniejszych trendów w marketingu internetowym. To dzięki content marketingowi masz szansę szczegółowo opowiedzieć o swoim produkcie, a także możesz uzyskać lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania Google (SERP) i ściągnąć większy ruch na swoją stronę. Wielu naszych klientów zaczęło poważnie podchodzić do content marketingu umieszczając na swoich stronach blogi czy aktualizując dział z newsami, a także budując strategię obecności swoich marek w mediach społecznościowych.

 więcej

Włoska restauracja Giuseppe – świat online od kuchni

0

Niezwykłą przyjemnością dla naszej agencji była pomoc w „zaistnieniu w sieci” lokalnej trattorii „Giuseppe”. Jest to restauracja, o wyrobionej w Lublinie renomie, znana z niezwykle rodzinnej, przyjaznej atmosfery. Właśnie te ciepłe skojarzenia chcieliśmy przenieść na „cyfrowy grunt”.
 więcej

Jak ugryźć inbound marketing?

0

Inbound Marketing to całkiem świeże podejście do działań marketingowych (w tym reklamowych), które od jakiegoś czasu jest coraz bardziej popularne wśród marketerów. Nie ma w tym nic dziwnego, ponieważ dzięki zastosowaniu inboud marketingu, nasze działania stają się bardziej spójne i poukładane, a co najważniejsze jesteśmy w stanie pokazać (i zmierzyć) konkretne efekty finansowe, które przynoszą.
 więcej

WordPress, czy Drupal? Który CMS wybrać dla mojej firmowej strony www?

0

Nasi klienci niejednokrotnie zgłaszają się do nas z prośbą o pomoc w podjęciu decyzji o wyborze CMS-a, na którym będzie oparta ich nowopowstająca firmowa strona internetowa. Najczęściej skupiają się oni na 2 bardzo popularnych, darmowych platformach: WordPressie i Drupalu, dlatego też akurat te CMS-y wzięliśmy pod uwagę pisząc ten krótki poradnik. Wybór nie należy do najłatwiejszych. Zwłaszcza osoby niezaznajomione z tym zagadnieniem mogą poczuć się zagubione. Czym różnią się miedzy sobą poszczególne systemy? Który z nich najlepiej zaspokoi nasze potrzeby? Czym kierować się wybierając CMS? Takie pytania pojawiają się najczęściej. Odpowiemy na nie za pomocą tego artykułu.

 więcej

Skontaktuj się ze SPARK MEDIA